Wednesday, April 20, 2011

Bersawang sudah...

Assalamulaikum...Hikhikhik.. hambik kau... dh bersawang mcm gua dh blog aku ni... hampir 2 tahun tk menjengah maupun mengupdate... ni gara2 aku lupa password.. camana tuh.. tua sungguh aku ni...

Penat aku dok mencari apekah nama blog aku.. teruknya... diri sendiri yg create tp lupa.. mak tolong... anak mak makan semut banyak.. hehe.. nasib badan..2 tahun tu.. banyak betul cerita klu aku nk update semua.. cukup la aku katakan yg hidup aku masih seperti dulu... suami masih sorang, anak masih 2... cuma umur aku dh tambah 2 thn lagi.. emmmpphh.. dh 33 thn dah.. muda belia kan.. Aku masih lagi bergelar career woman dan masih lagi berkerja dgn syarikat telekomunikasi yg terulung lagi tersohor ini.. ye ke... no comment..hiks..

InsyaAllah.. utk hari ni dan hari2 seterusnya aku akan kembali dgn dunia blogger ini... akukan suka menulis, membebel dan pelbagai 'mem' lagi.. hope so lah.. aku takut penyakit hangat2 taik ayam aku ni masih menebal dlm diri aku... hish.. ape nk jadik la mak budak ni kan... susah betul nk ubah tabiat... moga2 aku berubah la lps nih.. hehe.. so that's all utk mukaddimah slps 2 tahun menyepi.. daa...

No comments:

Post a Comment