Wednesday, July 27, 2011

Assalamualaikum...

Assalamulaikum... lamenya tk berblog... ntah le.. 2,3 menjak ni mcm boring skit... blog walkingpun dh malas...
:::lemaunyer... Ihsan google:::

Ni just nk update aktiviti aku kebelakangan nih... Alhamdulillah, skang ni selera makan dh dtg balik since mabuk dh berlalu... klu tgk fb aku, tk abis2 gambar makanan je yg aku update... x kira la masak sendiri atau jjcm... klu tgk badan aku skang ni pun dh start nk membelon dh... perut comel lagi tp badan dh kembang... ngeri laa.. takut nnt baby tk besar mana.. mak baby yg kembang bermangkuk2.. huhu..

Now,aku dh nk msk 5 months preggy.. alhamdulillah, baby ok n akupun ok... hopefully semuanya ok dan aku selamat melahirkan baby ni nanti... InsyaAllah..

Lagi 4 hr dh nk menjengah bulan Ramadhan... preparation utk raya dh 80% complete... sengaja aku prepare awal2 sbb aku tknk bulan Ramadhan aku terganggu dgn aktiviti shopping... aku harap Ramadhan kali ini aku dpt concentrate utk beramal ibadat dan jika tiada aral melintang, aku nk dptkan sebulan puasa tanpa tertinggal.. InsyaAllah, moga2 Allah memberi aku kekuatan dan kesabaran dlm menjalani ibadah puasa tahun ini... bg aku thn ini sgt bermakna sbb setelah lbh 20thn, Ramadhan kali ini memberikan aku peluang utk berpuasa penuh.. Morning sickness dh berlalu so aku dh tkde masalah melainkan masalah lain yg tk aku duga... InsyaAllah.. moga2 Allah mempermudahkan urusanku.. Amin..

:::Ramadhan, bulan mendekatkan diri kpd Allah... moga menjadi bulan permulaan untuk bulan2 seterusnya.. InsyaAllah... Ihsan google:::

Di kesempatan ini, aku ingin memohon jutaan kemaafan seandainya aku ade melakukan kesalahan atau kesilapan yg disedari ataupun tidak.. Halalkan segala yg termakan, terminum, terambil dan segala ter... Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak... Semoga amalan kite pada Ramadhan kali ini diberkati dan diterima oleh Allah... amin...

No comments:

Post a Comment