Thursday, April 21, 2011

Suara Ku berharap....

Tak tau nape aku sgt angau dgn lagu nih... sgt enjoy mendengar.. sehari lebih dr 10x aku dok ulang dgr.. even time aku compose post ni pun sambil aku dgr lagu nih.. berhantu betul..

Klu zaman bercinta dulu, setiap lagu yg aku suka mesti ade kena-mengena dgn cinta aku.. mesti aku nk relatekan lagu2 tu dgn hubungan cinta aku.. kengkononnya very the romantika d'amour.. hiks.. klu tk caya tanya mr laling aku... lagu aku dgn mr laling "aku tak biasa nyanyian Alda" dr Indonesia.. smlm tgh aku drive otw balik ghumah.. tetiba2 mr laling aku call... suara cam kelam kabut then cepat2 suruh aku tune channel Sinar.. rupa2nya lagu cinta, kasih kitorg tgh berkumandang... tetiba aku fefiling sayu+rindu kt mr laling aku...#mcmlah dh lame x jumpa pdhal lunch together-gether lagi# .. hiks.. tu la penangan lagu cinta dlm hidup aku.. overkan.. hiks...

No comments:

Post a Comment