Thursday, April 21, 2011

Dugaan betul...

Tiap2 malam dr pukul 8 smpi 10 mlm.. ini le rutin aku.. guide anak buat homework... anak sulung aku ni ala2 bijak pandai.. ape je jawapan yg aku bg mesti die cuba betulkan sedangkan die tktaupun jawapan die tu betul ke salah.. naik pening aku dibuatnye... bile aku ckp klu dh tau buat ape tanya aku... merajuk la pulakk.. itu le karenah hero aku yg sorang ni..

Hari2 mesti merajuk dgn aku sbb aku ni kurang sabar skit.. bile ulang 2,3 kali mula la key dh tinggi skit.. pasai tu la kot aku tkbleh jadi cikgu.. klu tak abis lunyai anak org aku kerjakan... ni anak sendiri kena la bersabar byk2..

Anak aku yg no 2 pulak rajin melampau... pdhal baru kinder je.. hr2pun ade homework... lepas menulis, kaler plak.. habis satu buku, buku lain plak.. last2 aku yg surrender suruh die stop.. klu tk mau smpi pukul 12 die bleh dok buat keje lagi... 

Itu la kan.. pompuan ni mmg mcm robot... bekerja 24 jam... waktu tidopun otak still dok pikir lagi.. esok nk buat ape, nak pakai baju ape...blablabla.. bila agaknya kite kaum wanita ni betul2 rehat ye... Pada aku slps bergelar isteri dan ibu, rehat aku adalah time aku shopping kot... sbb waktu tu la aku release tension dan waktu tu jugak aku pampered diri aku... org lain aku tak tau la sbb setiap org caranya berbeza.. kann..

.: Ini le hasilnya bila aku nk release tension.. onlinepun jadik.. hikss:.

No comments:

Post a Comment