Saturday, April 23, 2011

Aku sudah gemukkss... huhu..

Tadi pegi dinner dekat Rotiboy Leisure Mall.. aku mmg tk pernah makan kat situ sbb ye la dh nama pon Rotiboykan.. so dlm kepala otak aku sure cuma ada roti ngan pastry je... skali bila tgk menu, mak aii.. menarik jugak... so aku order Grilled chicken with special sauce, mr laling aku plak order mee Jawa, Aiman cuma makan Choc muffin dan Irfan order mushroom soup dan blueberry cheese tart... air plak 1 jug ice lemon tea.. ok la... utk semua tu cuma RM36.10 je.. berbaloi2..

{Ni la rupa Grilled chicken with special sauce.. sedap banget.. }

Tapi bukan food ni yg aku nk cite... aku nk story pasal diri aku nih.. gara2 aktiviti JJCM aku kebelakangan nih... berat aku bertambah berkilo2... huhu.. tadi aku timbang slps 2 bln aku tk timbang... mmg mengejutkan aku betul.. ape taknya.. dr 56kg tetiba naik smpi 60.4kg... camna aku tk cuak.. 2 bln je naik smpi 4 kg... huhu.. aku takut jadik gemuk.. tolonngggg.. pasni aku kena buat sumthing.. maybe diet ke, excercise ke, ape2 je la asalkan badan aku tk terus naik membuak2... at least berat aku bleh maintain cam ni je.. klu tk, abisla nk kena tukar saiz baju... tk sanggup aku.. huhu...

Dah abis makan2.. aku pegi shopping 2,3 helai baju n jean kat butik BUM sambil tunggu mr laling aku layan si Aiman main keta langgar... nasib baik saiz baju n seluar aku masih tk berubah wlupun berat aku dh naik berkilo2... ntah kt mana la ketaknya 4 kg lagi tu.. confuse aku... denggg!!!

Kebetulan Proton ade bukak booth kat situ.. Mr laling aku cam terpikat plak dgn Inspira 2.0 full spec... tapi aku mmg dh banned PROTON.. sori le, bkn tk support produk buatan Malaysia tp pengalaman dgn keta proton ni tk mengembirakan aku... takpe la..  biar la aku simpan je kenangan tk brape nk indah dgn keta proton ni... Nah layan gambar anak2 aku dgn keta Inspira... njoyyyy!!!



No comments:

Post a Comment