Friday, April 24, 2009

My lil' hero... Muhammad Haziq Irfan B. Suhaimi...

Assalamualaikum....

Hari ni tk bz sgt kt opis... so sempat le aku menggodek2 lagi blog aku ni... sempat jugak aku tukar skin blog aku ni... ok le utk yg beginner cam aku ni kan...

Ni gambar buah hati pengarang jantung aku yg nombor 2... skang ni umur dah 2 thn 7bln... sgt manja dan byk akal... cemburu sgt dgn abang die... tk boleh abang nak bermanja dgn ibu... perang besarpun boleh... skang ni suka sgt lagu wonderpet... ape yg penting... die mesti sahut... "KERJASAMA".. alhamdulillah skang ni dh sihat... tk mcm baby dulu... asyik ambik neb je...

Well anak ibu... semoga Muhammad Haziq Irfan b Suhaimi akan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sentiasa dlm lindungan-Nya dan membesar sebagai sorang insan yg soleh, berjaya di dunia dan akhirat... Amin...

No comments:

Post a Comment