Tuesday, May 24, 2011

Paksa.. Memaksa.. dan Dipaksa...!!??

Hari2 lemau aku masih belum berlalu... semuapun aku dh malas nk ambik tau... even blog aku ni dh mcm nak bersawang balik jer... Hari2 memaksa diri utk buat semua benda... klu tk, pasti aku melepek je laa...

Now, benda yg paling aku xgemar atau kurang suka... makanan... haa.. percaya tak? Orang yg suka makan dan jalan2 cari makan boleh tk suka pada makanan... kan pelik... skang ni, klu nak makanpun hubby kena paksa dulu baru aku makan... kadang2 tu sampai sakit perut, pedih ulu hati sbb tak makan... nak buat mcm mana... skang ni tuhan dh tarik satu nikmat hidup aku... hopefully, tak lama laa... jgn mcm aku preggy yg first dulu... sampai 7 bulan aku takleh makan... hmmmpphhh... skali mabuk hilang, haa kau kebulur macam ape jer.. dh makan nasi bleh makan burger lagi... huhu... ngeri...

Nasib baik tuhan kurniakan aku seorang suami yg sgt penyabar... hari2 di layannya aku mcm tuan puteri... aku tau die mcm dh penat tp die still sabar melayan karenah aku dan anak2... Aku amat bersyukur ya Allah.. moga2 en hubby aku tabah dan sabar sampai la aku dh ok balik...

25/5 ni anniversary aku n en hubby... ape ye aku nk hadiahkan kt hubby aku... nk dinner ke lunch ke maybe aku tk mampu buat masa ni... perlu difikir2kan nih... hopefully aku ada masa dan kemampuan utk cari sesuatu yg istimewa utk die... will see...

Ok laa... cukupla setakat ni aku memaksa diri aku utk mengarang... kang termuntah plak orang nk baca ayat aku yg lemau nih... chow... :)

No comments:

Post a Comment